sobota, 8 marca 2014

Czapeczki szydełkowe

Od dawna chodziły za mną czapeczki szydełkowe. Nigdy nie próbowałam ich nawet robić, bo od początku mojej przygody z szydełkowaniem, skupiłam się bardziej na wykonywaniu opasek, bucików i podkładek. Większe nakrycia głowy odsunęłam na dalszy plan. A czapeczka, to przecież bardzo fajny dodatek np. do bucików.
Zatem zabrałam się do pracy. Po wielu godzinach prucia, szydełkowania, prucia, szydełkowania, prucia... natrafiłam na odpowiednią instrukcję. Można ją znaleźć tu: Yolanda Soto Lopez
W chwili obecnej jestem szczęśliwą posiadaczką trzech małych czapeczek.
Szarą zrobiłam z włóczki akrylowej Kotek. Białą z włóczki akrylowej Sonia Light. A beżową ze wspomnianej w poprzednim wpisie Angory Ram. I ta ostatnia jest po prostu przemiła w dotyku. Mięciutka, milutka, lekka.

Kolorami chyba dopasowałam się do dzisiejszej pogody w moim mieście. Szarość zdominowała cały dzień.

Spodobało mi się dzierganie czapeczek. I jeśli macie i chcecie podzielić się ze mną wzorami na czapeczki, to będę bardzo wdzięczna za każdą podesłaną instrukcję czy schemat.

A oto one:


Szydełko: 4,5

22 komentarze:

  1. Super są...ja zawsze jakieś kolory mieszam, a tu taka niespodzianka piękne, stonowane...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ci wyszły, coraz bardziej podobają mi się takie kombinacje kolorystyczne jak u Ciebie, super...pozdrawiam Kasia :-)
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne czapeczki zrobiłaś. Kolory ziemi bardzo do nich pasują bo są stonowane a nie krzykliwe:)) Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne czapeczki zrobiłaś. Kolory ziemi bardzo do nich pasują bo są stonowane a nie krzykliwe:)) Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne czapeczki zrobiłaś. Kolory ziemi bardzo do nich pasują bo są stonowane a nie krzykliwe:)) Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. W oststnim numerze Molly potrafi widziałam wzór na taką zwykłą czapę z pomponem.Fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne czapeczki Kingo, sama nigdy nie robiłam szydełkowych czapeczek ale Twoimi jestem zauroczona i mam sama ochotę na takie szydełkowe okrycie głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne czapule. Ja takich jeszcze nie potrafę.Może kiedyś.Dołączam do obserwatoró i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jak dzieci takie noszą, słodkie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne czapeczki :) Bardzo ładny jest ten wzorek! Dużo czapek (niektóre ze wzorami) jest tu: http://www.pinterest.com/sigiukas/crochet-hats-caps-headbands (wystarczy kliknąć w zdjęcie, a potem w link pod obrazkiem). Zresztą - jak wpiszesz w tym samym serwisie, w wyszukiwarce: np. crochet hats/crochet hats pattern - wyskoczy Ci cała kopalnia czapek ;-P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tą podpowiedź :)

      Usuń
  12. Urocze są te czapeczki i w takich neutralnych odcieniach:))
    Miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne czapusie!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne czapeczki , ja niestety robię raczej wszystko bez schematów , wiec nie mogę ci gotowych podesłać ale zapraszam do mnie możesz obejrzeć moje czapy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się to szare cudeńko! Powaznie to Twoje pierwsze czapki? Wow! Ja tam nic nie umiem zrobić na szydełku... Buziaki i milego dnia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie, pierwszy raz je robiłam. Zaczęłam od tej szarej, a potem poleciało :)

      Usuń
  16. A gdzie można dostać link, jak je zrobić? Super czapeczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest w tym wpisie. Pozdrawiam :)

      Usuń