poniedziałek, 17 marca 2014

Czapeczka i buciki

Niestety, ambitny plan opanowania sztuki szycia na maszynie, legł w gruzach. Temat jednak jest nadal aktualny. Został tylko przesunięty w czasie.
Weekend spędziłam na dzierganiu, ponieważ otrzymałam zamówienie na wykonanie czapeczki i bucików dla malutkiej dziewczynki. Lubię szydełko, więc ochoczo wzięłam się do pracy. Zwłaszcza, że pogoda za oknem nie zachęcała do wychodzenia z domu.
Troszkę natrudziłam się wykonując czapkę. Prułam ją 3 razy, ponieważ nie wychodził mi oczekiwany rozmiar: 45 cm. Po wielu próbach w końcu udało się zrobić czapeczkę zgodnie z oczekiwaniami :) Wykonałam też malutką czapkę, bo mierzącą tylko 34 cm (do max: 38 cm), która była pierwowzorem tej większej. Zrobiłam ją dzięki instrukcji: Yolanda Soto Lopez
Jeśli natomiast chodzi o kwiatka do czapki, to również wykorzystałam filmik zamieszczony w internecie. Szczegóły możecie znaleźć tutaj: Sheruknittingcom

Użyłam dwóch włóczek: różowego Kotka i białej, troszkę cieńszej od Kotka, włóczki akrylowej.
Efekt jest taki:





Szydełko: 5,0



25 komentarzy:

  1. Ale piękny zestaw!!! Idealny dla młodej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukiereczek .Te balerinki mnie powalają

    OdpowiedzUsuń
  3. lindo e delicado!!!!
    adorei!!!!!!!!!!!
    eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku,takie rzeczy dla maluszków są przesłodkie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki i czapeczka prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt Kingo jest cudny. Prześliczny komplecik dla małej księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczny jest ten komplecik. Zazdroszczę takich umiejętności :)))
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy komplecik, jeżeli chodzi o maszynę do szycia to nie poddawaj się, pozdrawiam Kasia:-)
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę twarda :) W końcu na pewno nauczę się szyć!

      Usuń
  9. Dziękuję za odwiedziny ;)
    Jaki cudny komplecik, ja pamiętam moje pierwsze potyczki z maszyną do szycia. Było ta jakieś trzy lata temu. Uczyłam się szyć prosto na kartce papieru, na której wcześniej rysowałam linię, potem były jakieś esyfloresy, oczywiście nie nawlekałam nitki. Potem przyszedł czas na materiał. Po roku czasu zmieniłam maszynę na lepszą:P bo jak się okazało, szycie jest proste i bardzo wciągające. Nie poddawaj się !!!

    Pozdrawiam cieplutko
    Munia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł z tą kartką papieru. Na pewno skorzystam. Mniejsze straty będą ;)

      Usuń
  10. Czapeczka i buciki wyglądają jakby robiła je wytrawna szydełkoholiczka. Dzięki za linki, ja też mam problemy z czapkami, chętnie skorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Metodą prób i błędów na pewno dojdziemy do wprawy:)

      Usuń
  11. ale słodki komplecik, aż szkoda, że moja córa już jest za duża na taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten zrobiłam dla półrocznej dziewczynki :) Dzieci fajnie wyglądają w różowym :)

      Usuń
  12. Delikatne cudeńka:) Mała dziewczynka zamieni się w bajkową panienkę:)

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne porównanie. Niesamowitą radość sprawiło mi robienie tego kompletu :)

      Usuń
  13. Uroczy komplecik! Kwiatuszek na czapce jest śliczny! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny komplecik,,,,,,,,,,,lubię takie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małej damie też się podobał ten komplet :)))

      Usuń