niedziela, 9 lutego 2014

Zamówienie...

Otrzymałam kolejne zamówienie. Tym razem do wykonania mam papucie dla dorosłej osoby oraz spory, okrągły obrus.
Buty będą z włóczki akrylowej z domieszką wełny. Wybrałam materiał nieistniejącej już firmy Anilux. I jeśli zabraknie mi włóczki, to chyba będę jej w kosmosie szukać :)
A swoją drogą, to szkoda, że zamknęli tę przędzalnię. Uważam, że produkowała włóczki naprawdę dobrej jakości. Gdzieniegdzie w sklepach można spotkać jeszcze skromne zapasy. Niestety są to pojedyncze sztuki, więc nadające się tylko na niewielkie robótki.



Natomiast jeśli chodzi o obrus, to zostanie on wykonany z akrylowej włóczki Akis. Nie wiem, co to jest za materiał, ponieważ pierwszy raz będę dziergać obrus z takiej włóczki. Średnica, to ok. 70 - 80 cm.

O kolorze i rodzaju materiału zdecydował zamawiający.
Wygląda to tak:



Oczywiście, jak tylko skończę, to pochwalę się efektami mojej pracy.


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne włóczki,w moich kolorach :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na efekty. Ja mam zamiar odkurzyć umiejętność robienia na drutach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać gotowych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie ciekawie, szczegolnie interesująco w kwesti tego obrusu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor tej Anilux. Ciekawa jestem tego obrusu:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń