sobota, 15 lutego 2014

Nabieramy kształtów...

Dziś idealny dzień na spacery. Tak zapowiadali w prognozie pogody i tak jest w rzeczywistości.
Wróciłam właśnie ze spaceru z psem. Naprawdę polecam takie poranne wędrówki. Mnie osobiście dodają mnóstwo energii i powodują wzrost endorfiny :)

Obrus nabiera coraz większych kształtów. Zaczęłam właśnie rząd 14. Obecnie średnica wynosi 22 cm, więc zgodnie z oczekiwaną wielkością, wykonałam 1/4 robótki. Szydełkuję się ją dosyć łatwo pomimo tego, że jest przy tym bardzo dużo liczenia. Na szczęście nie marszczy się już tak bardzo i wygląda na to, że końcowy efekt nie będzie pofalowany :)

Przedstawiam stan obecny:


Słonecznej soboty!

4 komentarze:

  1. I u nas dziś słonecznie,aż się chce wyjść na dwór ;]
    No obrus nabiera kształtów!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt jaki wychodzi z tej włóczki, nieco się obawiałam, ale teraz widzę, że to był dobry wybór! Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na finał, ale już widzę, ze obrusik będzie rewelacyjny. Jak dla mnie to jest śliczny., Lubię melanże. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. obrus zapowiada sie awangardowo. w bieli i czerni :) 47 rzedow to rzeczywiscie sporo, ale widze, ze praca wre :)

    OdpowiedzUsuń