niedziela, 2 lutego 2014

Kura, kurka, kurczak...

Po dziecięcych robótkach szydełkowych (oczywiście tych jeszcze nie koniec!), nadszedł czas na ozdoby wielkanocne. W związku z tym, że dziś rozbieraliśmy choinkę, postanowiłam powoli przygotować się do kolejnych świąt. W internecie znalazłam mnóstwo wzorów na ozdoby wielkanocne. Z jednego z nich skorzystałam. Instrukcje znajdziecie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=o8qi_wvry74
Wyszła mi z tego całkiem przyjemna kurka-osłonka ozdobna. Użyłam do jej wykonania trzech kolorów włóczki akrylowej.
Tak prezentuje się z profilu:



A tak z przodu i z tyłu :)



Materiał: włóczka akrylowa
Szydełko: 3,5 mm

10 komentarzy:

  1. Idealna na Wielkanocny stół :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak idealny na stół, aczkolwiek nie tylko. Wspaniała dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kurka! Dzięki za link :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś idealnego na Wielkanoc, ale do tego trzeba dopiero precyzji. Gratuluje wykonania:))
    Cudownego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kurka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. No i znalazłam jak zawsze coś co splątało moje mysli:) cudowna , jestem zachwycona pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń