poniedziałek, 17 lutego 2014

Coś dla siebie...

Zrobiłam sobie małą odskocznię od tego obrusu i wykonałam coś dla siebie.
Znalazłam ciekawy motyw w internecie i postanowiłam wykorzystać go do stworzenia bransoletki.
Natrudziłam się trochę z zapięciem, ponieważ pierwszy raz wykonywałam zapięcie regulowane. Za  pomocą podstawowego wzoru makramy udało mi się je jednak zrobić.

Motyw na podstawie filmiku: Sheruknittingcom


Bransoletka gotowa wygląda tak:


Oczywiście została wykrochmalona, aby poszczególne elementy były sztywne i dobrze leżały na ręce. Dzięki regulacji jest idealnie dopasowana.
Zapięcie trzyma mocno.
Wygrzebałam jeszcze w swoich zasobach taki sam kordonek, jak ten, tylko w kolorze bordowo-różowym. Wykorzystam go również do wykonania bransoletki.


Materiał: kordonek
Szydełko: 1,75

9 komentarzy:

  1. w ślicznych barwach wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam turkusy!
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest bardzo ładna - kolory pasują do siebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bransoletka, piękny cieniowany kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i ciekawy wzór - też od jakiegoś czasu myślę o robieniu szydełkowej biżuterii, tylko czasu trochę brak :-)
    Pozdrawiam Kasia.
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna - ma śliczny kolorek! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem trzeba i coś dla siebie:)))
    pięknie

    OdpowiedzUsuń