sobota, 1 lutego 2014

Bucikowy szał - kolejna para

Wiem, jestem monotematyczna. Jednak dorwałam ostatnio wzór na trochę większe buciki. Nawet można powiedzieć, że to olbrzymy w porównaniu do tamtych, bo osiągnęły aż (!) 11,5 cm. I składają się z dwóch kolorów: szary i ecru. Zatem tworzyłam je od wczoraj. Po kolei dziergając według instrukcji:



Pomimo tego, że nie mam dzieci, to robienie takich malutkich bucików sprawa mi ogromną przyjemność. W ogóle szydełkowanie, to dla mnie coś w rodzaju odprężenia. Lubię wykonywać te wszystkie półsłupki, słupki itp. A najbardziej lubię moment, kiedy z tej włóczki powstaje coś, kiedy zaczyna się już tworzyć jakiś kształt.
A to efekt końcowy bucików:




Materiał: akryl
Szydełko: 4,50




16 komentarzy:

  1. W takich papuciach to aż miło w zimowe dni :) Fajniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Akryl jest bardzo miękki, więc musi być w nich całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory, pasują do siebie. Na zimę w sam raz :)
    W ramach Twojego zamiłowania polecam książkę "Irlandzki sweter"

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe :) Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :)))
    Pamiętam takie z dzieciństwa jak babcia mi robiła :)
    Niestety ja nie potrafię szydełkować :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przymierzam się do paputków od dawna, ale coś mi zawsze zmieni plany. Podobają mi się Twoje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. absolutnie urocze :) kolorki, które dobrałaś sprawiają wrażenie cieplutkich, a wzór - mięciutkich ... czegóż chcieć więcej? :) rewelka

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja też uważam, że urocze!!!!! Super na upominki dla bliskich, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutkie są, a kolorki bardzo neutralne :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie,i fajny kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buciki! Podobają mi się takie wygodne, ciepłe szydełkowe bambosze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń