niedziela, 23 lutego 2014

Black and Ecru

Piękny poranek. Uwielbiam takie dni, kiedy od rana świeci słońce. Od razu nowa energia wstępuje w człowieka :)

Ostatnio postanowiłam wykorzystać włóczki, które zostały po większych robótkach. I tak stworzyłam kilka podkładek pod kubek.
Chciałabym zrobić cały komplet. I tu powstaje problem. No, bo ile to jest komplet? 4,6,8,10... Zawsze mam z tym kłopot.
Jak widać na zdjęciu na razie jestem w posiadaniu 4 podkładek. Włóczki wystarczy mi jeszcze na kilka, więc chyba zrobię tyle, ile dam radę.


Podkładki wyglądają tak:


Szydełko: 4,0

14 komentarzy:

  1. Przecudowne :))) Możesz produkować takich wiecej, w końcu wszędzie bedą pasować, a miłośników black and white jest wszędzie teraz pełno ;)))
    Udanej i cudownej niedzieli życzę :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka dziergasz!!!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój mąż twierdzi, że komplet to 6 lub 12 sztuk ;)
    Podkładki są bardzo ładne. Kolorystyka rewelacyjna, do mojego mieszkania idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe podkładki. Komplet to chyba tyle ile potrzeba w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, a ja zrobiłabym tyle na ile starczy włóczki, przecież może się zdarzyć, że jedna z kompletu się ubrudzi lub nie daj Boziu zawieruszy, to zawsze można zrobić podmiankę na czystą lub dołożyć brakującą, prawda :-) pozdrawiam Kasia
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Skończyłam dziewiątą i chyba włóczki wystarczy maksymalnie na 2, więc będzie ich 11. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetne podkładki! :)
    @Katarzyna Ka - zapytałam mojego nie-męża i stwierdził tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne podkładki. Ciekawa jestem jak się sprawują serwety czy podkładki robione z włóczki. Ja przeważnie robię z kordu ze względów praktycznych. Kord po blokowaniu nie traci kształtu po ponownym praniu. A ciekawa jestem jak to jest z włóczką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zgrabne te podkładki :) fajnie się prezentują z kubkiem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik:) zauważyłam, że zwykle wielką zasługą efektu jest dobór kolorów. Tutaj właśnie to można zaobserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o widzisz. ja miałam dokładnie ten sam problem, kiedy dziergałam swój pierwszy komplet podstawek. ile to w końcu komplet? :) śliczne są

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne - idealne do serwisu kawowego

    OdpowiedzUsuń
  12. I love it
    :):):):)
    Eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń