poniedziałek, 6 stycznia 2014

Witam :)

Od jakiegoś czasu zajmuję się szydełkowaniem. Spod moich rąk wychodzi wiele rzeczy, które chciałabym właśnie tutaj, na tym blogu, pokazywać. Szydełko odkryłam dosyć niedawno, ale za to bardzo szybko się z nim zaprzyjaźniłam. Codziennie z przyjemnością siadam, biorę szydełko do ręki i tworzę różne rzeczy. Na razie skupiam się na wytwarzaniu mniejszych przedmiotów. Jednak w przyszłości, jeśli czas na to pozwoli, to może uda mi się stworzyć "wielkie dzieła" :)
Na początek prezentuję podstawki pod kubki. Zrobione z włóczki akrylowej. Wykonywałam je po raz pierwszy kilka miesięcy temu.
Okrągłe podstawki w kolorze rudo-brązowym




Podstawki w kolorze morskim




2 komentarze:

  1. Śliczne podkładki! Ja kiedyś(bardzo bardzo dawno temu) troszkę szydełkowałam ale teraz nic a nic.Takie podstawki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wykonałam łącząc dwa wzory podstawek. Natomiast te drugie dostępne są w internecie, więc możesz śmiało spróbować :)

      Usuń