niedziela, 19 stycznia 2014

Mała serwetka - miniaturka

Niedziela niestety szara i ponura. Z domu nie chce się wychodzić, ale jeśli ktoś ma psa, tak jak ja, to wyjścia nie ma i rano trzeba wstać, wziąć smycz i iść ... Zwłaszcza, że stworzenie obok nieustająco merda ogonem i prawie mówi: "pospiesz się" :)
Poranek na spacerze przywitał mnie zimny wiatrem. Do tego wszędzie mokro... Zimy to nie przypomina, wiosny tym bardziej, o lecie nie wspominając. Wygląda to tylko i wyłącznie, jak brzydka jesień. Jest na tyle ciepło, że wczoraj, kiedy spacerowałam z psem, to obok nas przeskoczyła żaba. Żaba w styczniu. Takie zjawiska raczej są niespotykane o tej porze roku.
Na szydełkowe cuda nowych pomysłów nadal brak. Ale zaczynam odświeżać stare, które kiedyś tam kołatały się w mojej głowie i nigdy nie miałam czasu na ich realizację. Zatem zabrałam się za zrobienie serwetki (wzór znalazłam w internecie).
Serwetka jest w wersji mini, ponieważ wykonuję ją z dość cienkiego kordonka i z minimalną ilością okrążeń. To jest test. Jeśli wyjdzie z tego coś ładnego, to dodam kolejne okrążenia i stworzę dużą serwetę. A na razie prezentuję dzieło w wersji niedokończonej.





Materiał: kordonek
Szydełko: 1,6 mm
Pomysł zaczerpnięty z: http://www.youtube.com/watch?v=IWl1o5OsS-A

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie!
    A u mnie dziś znowu napadało śniegu i to zdecydowanie więcej niż poprzednio! Ale nie cieszy mnie to wcale ;[
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dwojga złego, to chyba wolę śnieg :)

      Usuń
  2. Taka duża serweta przydałaby się na mój stolik kawowy, szukam czegoś takiego :)
    U mnie rewelacyjnie prezentowałaby się w kolorystyce czarno-szaro-białej.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez to wstawanie i wychodzenie w deszcz już nie chce mieć psa, ale serwetka Ci się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie wczoraj było zupełnie odwrotnie - przyjemnie i wręcz wiosennie, a co najważniejsze - zero śniegu :)
    Pieknie dobrane kolory , jak kawa z mlekiem :))))
    Przyjemnego tygodnia zycze

    OdpowiedzUsuń