czwartek, 16 stycznia 2014

Liebster Blog Award - czyli jak zostałam miło zaskoczona

Chciałabym bardzo podziękować Annie S Rudy Lok za to wyróżnienie.


 



 Zgodnie z zasadą. Odpowiadam na zadane pytania:

1.Twoja ulubiona pora roku?
Lato
2. Mam słabość do...
Nutelli
3. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa?
Ćwiczenia fizyczne.
4. Morze czy góry?
Morze kocham, bo mogę wylegiwać się na plaży. Góry uwielbiam, ponieważ górskie wędrówki to jedna z moich pasji.
5. W dzieciństwie chciałam być...
O matko! Piosenkarką :)
6. Motto życiowe lub ulubiony cytat.
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
7. Kawa czy herbata?
I kawa i herbata. Obydwie piję z przyjemnością.
8. Jaki zapach lubisz najbardziej?
Świeży - czasem lekko orientalny. Wszystko zależy od nastroju :)
9. Kto lub co sprawiło, że zaczęłaś pisać?
Siostra.
10. Co poprawia Ci humor?
Mój pies.
11. Ulubiona książka to...
Wszystkie Oriany Fallaci

Chwilowo szydełkowy zastój. Zbieram wzory. Mam nadzieję, że niebawem pokażę coś nowego...


2 komentarze:

  1. Gratulacje!!!! Nutella i morze-i ja uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Czekamy na nowe dzieła szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń